Videoproduksjon

Videoproduksjon

Videoproduksjon

Annonser som kutter kostnader

Lag opp til 25 videoer på en produksjonsdag som bidrar til lavere kost per lead og innhold som konverterer

Suksess-formelen

En video som skal prestere bra burde inneholde disse tre stegene og helst noen av underpunktene også.

Hook

Persona: Forklar hvem videoen er for

Kvalifisering: Hvorfor skal de se videre?

Nysgjerrighet: Skap en forventning du kan levere på.

Explainer

Hvilket problem løser du?

Hva er USP på produktet ditt?

Hva er resultatet ved å bruke produktet?

Call to Action

Hva må kunden gjøre for å kjøpe?

Kom med en solid garanti

Definer resultatet de vil oppnå ved å kjøpe ditt produkt

Suksess-formelen

En video som skal prestere bra burde inneholde disse tre stegene og helst noen av underpunktene også.

Hook

Persona: Forklar hvem videoen er for

Kvalifisering: Hvorfor skal de se videre?

Nysgjerrighet: Skap en forventning du kan levere på.

Explainer

Hvilket problem løser du?

Hva er USP på produktet ditt?

Hva er resultatet ved å bruke produktet?

Call to Action

Hva må kunden gjøre for å kjøpe?

Kom med en solid garanti

Definer resultatet de vil oppnå ved å kjøpe ditt produkt

Suksess-formelen

En video som skal prestere bra burde inneholde disse tre stegene og helst noen av underpunktene også.

Hook

Persona: Forklar hvem videoen er for

Kvalifisering: Hvorfor skal de se videre?

Nysgjerrighet: Skap en forventning du kan levere på.

Explainer

Hvilket problem løser du?

Hva er USP på produktet ditt?

Hva er resultatet ved å bruke produktet?

Call to Action

Hva må kunden gjøre for å kjøpe?

Kom med en solid garanti

Definer resultatet de vil oppnå ved å kjøpe ditt produkt

Hvordan fungerer AB-testing med video?

AB-testing fungerer ved at vi lager flere filmer i forskjellige varianter som vi da kan teste opp mot hverandre. Hvis vi har 5 filmer om et produkt kan man kjøre disse som annonser på sosiale medier og få verdifull data tilbake som kan vise at #3 presterer er den som best. Basert på den dataen kan du flytte mer av budsjettet over på film #3 og få mer effektive annonser til en lavere pris.

Steg 1 - Produksjon

Vi produserer 5 filmer som testet i plattformen med likt budsjett.

1

100kr

2

100kr

3

100kr

4

100kr

5

100kr

Steg 2 - Analyse

Analyser hvilke filmer som har gitt best resultater og flytt budsjettet dit.

1

14 klikk

2

21 klikk

3

133 klikk

4

45 klikk

5

70 klikk

Steg 3 - Resultater

På denne måten får du lavere kost per lead og mer ut av hver krone du bruker.

1

14kr CPA

2

4.76kr CPA

3

0.75kr CPA

4

2.22kr CPA

5

1.42kr CPA

Hvordan fungerer AB-testing med video?

AB-testing fungerer ved at vi lager flere filmer i forskjellige varianter som vi da kan teste opp mot hverandre. Hvis vi har 5 filmer om et produkt kan man kjøre disse som annonser på sosiale medier og få verdifull data tilbake som kan vise at #3 presterer er den som best. Basert på den dataen kan du flytte mer av budsjettet over på film #3 og få mer effektive annonser til en lavere pris.

Steg 1 - Produksjon

Vi produserer 5 filmer som testet i plattformen med likt budsjett.

1

100kr

2

100kr

3

100kr

4

100kr

5

100kr

Steg 2 - Analyse

Analyser hvilke filmer som har gitt best resultater og flytt budsjettet dit.

1

14 klikk

2

21 klikk

3

133 klikk

4

45 klikk

5

70 klikk

Steg 3 - Resultater

På denne måten får du lavere kost per lead og mer ut av hver krone du bruker.

1

14kr CPA

2

4.76kr CPA

3

0.75kr CPA

4

2.22kr CPA

5

1.42kr CPA

Hvordan fungerer AB-testing med video?

AB-testing fungerer ved at vi lager flere filmer i forskjellige varianter som vi da kan teste opp mot hverandre. Hvis vi har 5 filmer om et produkt kan man kjøre disse som annonser på sosiale medier og få verdifull data tilbake som kan vise at #3 presterer er den som best. Basert på den dataen kan du flytte mer av budsjettet over på film #3 og få mer effektive annonser til en lavere pris.

Steg 1 - Produksjon

Vi produserer 5 filmer som testet i plattformen med likt budsjett.

1

100kr

2

100kr

3

100kr

4

100kr

5

100kr

Steg 2 - Analyse

Analyser hvilke filmer som har gitt best resultater og flytt budsjettet dit.

1

14 klikk

2

21 klikk

3

133 klikk

4

45 klikk

5

70 klikk

Steg 3 - Resultater (CPA)

På denne måten får du lavere kost per lead og mer ut av hver krone du bruker.

1

14kr

2

4.76kr

3

0.75kr

4

2.22kr

5

1.42kr

Priser

Enda større ambisjoner? Ta kontakt 😎

Startup

25,000kr

5 filmer

Planleggingsmøte

Produksjonsdag 2-3 timer

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Vekst

32,000kr

10 filmer

Planleggingsmøte

Produksjonsdag 3 timer

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Storskala

50,000kr

20-25 videoer

Planleggingsmøte

Produksjonsdag opp til 8 timer

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Priser

Enda større ambisjoner? Ta kontakt 😎

Startup

25,000kr

5 filmer

Planleggingsmøte

Produksjonsdag 2-3 timer

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Vekst

32,000kr

10 filmer

Planleggingsmøte

Produksjonsdag 3 timer

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Storskala

50,000kr

20-25 videoer

Planleggingsmøte

Produksjonsdag opp til 8 timer

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Priser

Enda større ambisjoner? Ta kontakt 😎

Startup

25,000kr

5 filmer

Planleggingsmøte

Produksjonsdag 2-3 timer

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Vekst

32,000kr

10 filmer

Planleggingsmøte

Produksjonsdag 3 timer

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Storskala

50,000kr

20-25 videoer

Planleggingsmøte

Produksjonsdag opp til 8 timer

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Klar for å kutte kostnader?

Ta kontakt for et gratis møte hvor vi finner ut hva vi kan lage

Klar for å kutte kostnader?

Ta kontakt for et gratis møte hvor vi finner ut hva vi kan lage

Klar for å kutte kostnader?

Ta kontakt for et gratis møte hvor vi finner ut hva vi kan lage

Spare penger med video

Spare penger med video

Spare penger med video

Hvordan kan videoproduksjon spare penger?

Ved å bruke video som en del av kundereisen kan det bidra til å tjene mer eller spare bedriften for penger ved å gjøre ting mer effektivt.

Oppmerksomhet

Bli sett av dine kunder

Et bilde er verdt 1000 ord, så da må vel video være verdt millioner? Video er et perfekt verktøy for å nå ut til målgruppen med riktig budskap til riktig tid.

Oppmerksomhet

Bli sett av dine kunder

Et bilde er verdt 1000 ord, så da må vel video være verdt millioner? Video er et perfekt verktøy for å nå ut til målgruppen med riktig budskap til riktig tid.

Oppmerksomhet

Bli sett av dine kunder

Et bilde er verdt 1000 ord, så da må vel video være verdt millioner? Video er et perfekt verktøy for å nå ut til målgruppen med riktig budskap til riktig tid.

Lavere ad-spend

Mer effektive annonser

Å bruke video i annonser kan kutte kost per klikk med 2x eller 3x sammenlignet med bannerannonser. Du kan også si mer på kort tid som gjør at budskapet kommer bedre frem!

Lavere ad-spend

Mer effektive annonser

Å bruke video i annonser kan kutte kost per klikk med 2x eller 3x sammenlignet med bannerannonser. Du kan også si mer på kort tid som gjør at budskapet kommer bedre frem!

Lavere ad-spend

Mer effektive annonser

Å bruke video i annonser kan kutte kost per klikk med 2x eller 3x sammenlignet med bannerannonser. Du kan også si mer på kort tid som gjør at budskapet kommer bedre frem!

Opplæring

Video for kompetanseutvikling

Forhåndsinnspilte videoer kan brukes til å lære opp nye ansatte eller øke kompetansen på tvers av selskapet. En produksjon, så vil du tjene inn kostnaden hver gang de blir tatt i bruk!

Opplæring

Video for kompetanseutvikling

Forhåndsinnspilte videoer kan brukes til å lære opp nye ansatte eller øke kompetansen på tvers av selskapet. En produksjon, så vil du tjene inn kostnaden hver gang de blir tatt i bruk!

Opplæring

Video for kompetanseutvikling

Forhåndsinnspilte videoer kan brukes til å lære opp nye ansatte eller øke kompetansen på tvers av selskapet. En produksjon, så vil du tjene inn kostnaden hver gang de blir tatt i bruk!

Merkevare

Økt kjennskap

Hvis du skal bygge en merkevare er det ingen tvil om at video er det mest effektive. Jo flere ganger du blir sett, jo større er sjansen for at du er top of mind hos din drømmekunde!

Merkevare

Økt kjennskap

Hvis du skal bygge en merkevare er det ingen tvil om at video er det mest effektive. Jo flere ganger du blir sett, jo større er sjansen for at du er top of mind hos din drømmekunde!

Merkevare

Økt kjennskap

Hvis du skal bygge en merkevare er det ingen tvil om at video er det mest effektive. Jo flere ganger du blir sett, jo større er sjansen for at du er top of mind hos din drømmekunde!