Adfinity

Med det unike Adfinity-systemet kan du virkelig sette fart på annonseproduksjonen og skalere i et enormt tempo. Vi kan lage hundrevis av annonser på en dag så du kan AB-teste og optimalisere annonsepengene du bruker.

Prosessen

Vi starter med å planlegge hva som skal med og skrive manus med forskjellige hooks, explainers og CTA. På produksjonsdagen bruker vi manus til å spille inn ulike varianter, og ved å ta i bruk flere ansatte kan vi få mange ulike variasjoner til AB-testing. Det gjør at dere teste manus vs manus eller person vs person. Alt etterarbeid og levering er inkludert i prisen så dere får en stor pakke med videoer som er tilpasset og klare til å settes opp i annonser.

Prosessen

Vi starter med å planlegge hva som skal med og skrive manus med forskjellige hooks, explainers og CTA. På produksjonsdagen bruker vi manus til å spille inn ulike varianter, og ved å ta i bruk flere ansatte kan vi få mange ulike variasjoner til AB-testing. Det gjør at dere teste manus vs manus eller person vs person. Alt etterarbeid og levering er inkludert i prisen så dere får en stor pakke med videoer som er tilpasset og klare til å settes opp i annonser.

Prosessen

Vi starter med å planlegge hva som skal med og skrive manus med forskjellige hooks, explainers og CTA. På produksjonsdagen bruker vi manus til å spille inn ulike varianter, og ved å ta i bruk flere ansatte kan vi få mange ulike variasjoner til AB-testing. Det gjør at dere teste manus vs manus eller person vs person. Alt etterarbeid og levering er inkludert i prisen så dere får en stor pakke med videoer som er tilpasset og klare til å settes opp i annonser.

Hvorfor videoannonser?

Video er det som funker desidert best i betalte annonser på sosiale medier. Våre videoer er laget etter en 3x3-formel, optimalisert for maksimal effekt på plattformer som Facebook, Instagram og TikTok.


Det betyr lavere annonsekostnader og bedre resultater!

Maksimal testing

Konseptet genererer et enormt volum av annonser fra et begrenset antall manus. Dette muliggjør rask og grundig A/B-testing, slik at bedriften finner vinnerannonsene mye raskere enn med tradisjonell produksjon.

Maksimal testing

Konseptet genererer et enormt volum av annonser fra et begrenset antall manus. Dette muliggjør rask og grundig A/B-testing, slik at bedriften finner vinnerannonsene mye raskere enn med tradisjonell produksjon.

Maksimal testing

Konseptet genererer et enormt volum av annonser fra et begrenset antall manus. Dette muliggjør rask og grundig A/B-testing, slik at bedriften finner vinnerannonsene mye raskere enn med tradisjonell produksjon.

Kostnadseffektivt

Ved å gjenbruke manus og interne ressurser holdes produksjonskostnadene per annonse ekstremt lave. Dette betyr at bedriften får maksimalt antall testbare annonser uten å måtte engasjere dyre eksterne skuespillere eller produksjonsteam.

Kostnadseffektivt

Ved å gjenbruke manus og interne ressurser holdes produksjonskostnadene per annonse ekstremt lave. Dette betyr at bedriften får maksimalt antall testbare annonser uten å måtte engasjere dyre eksterne skuespillere eller produksjonsteam.

Kostnadseffektivt

Ved å gjenbruke manus og interne ressurser holdes produksjonskostnadene per annonse ekstremt lave. Dette betyr at bedriften får maksimalt antall testbare annonser uten å måtte engasjere dyre eksterne skuespillere eller produksjonsteam.

Autentisk

Bruk av egne ansatte gir annonsene et ekte og tillitsvekkende uttrykk, noe som ofte konverterer bedre i sosiale medier. Seerne ser faktiske personer fra bedriften, noe som bygger troverdighet når de treffer de samme personene i møter.

Autentisk

Bruk av egne ansatte gir annonsene et ekte og tillitsvekkende uttrykk, noe som ofte konverterer bedre i sosiale medier. Seerne ser faktiske personer fra bedriften, noe som bygger troverdighet når de treffer de samme personene i møter.

Autentisk

Bruk av egne ansatte gir annonsene et ekte og tillitsvekkende uttrykk, noe som ofte konverterer bedre i sosiale medier. Seerne ser faktiske personer fra bedriften, noe som bygger troverdighet når de treffer de samme personene i møter.

Rask skalering

Rammeverket er designet for rask og repetitiv produksjon, slik at bedriften kontinuerlig kan fylle på med nye annonser etter hvert som testresultatene kommer inn. Evnen til å raskt bytte ut utbrente annonser sikrer en høy ytelse på tvers av plattformene.

Rask skalering

Rammeverket er designet for rask og repetitiv produksjon, slik at bedriften kontinuerlig kan fylle på med nye annonser etter hvert som testresultatene kommer inn. Evnen til å raskt bytte ut utbrente annonser sikrer en høy ytelse på tvers av plattformene.

Rask skalering

Rammeverket er designet for rask og repetitiv produksjon, slik at bedriften kontinuerlig kan fylle på med nye annonser etter hvert som testresultatene kommer inn. Evnen til å raskt bytte ut utbrente annonser sikrer en høy ytelse på tvers av plattformene.

3x3 formelen for suksess

En video som skal prestere bra burde inneholde disse tre stegene og helst noen av underpunktene også.

Hook

Persona: Forklar hvem videoen er for

Kvalifisering: Hvorfor skal de se videre?

Nysgjerrighet: Skap en forventning du kan levere på.

Explainer

Hvilket problem løser du?

Hva er USP på produktet ditt?

Hva er resultatet ved å bruke produktet?

Call to Action

Hva må kunden gjøre for å kjøpe?

Kom med en solid garanti

Definer resultatet de vil oppnå ved å kjøpe ditt produkt

3x3 formelen for suksess

En video som skal prestere bra burde inneholde disse tre stegene og helst noen av underpunktene også.

Hook

Persona: Forklar hvem videoen er for

Kvalifisering: Hvorfor skal de se videre?

Nysgjerrighet: Skap en forventning du kan levere på.

Explainer

Hvilket problem løser du?

Hva er USP på produktet ditt?

Hva er resultatet ved å bruke produktet?

Call to Action

Hva må kunden gjøre for å kjøpe?

Kom med en solid garanti

Definer resultatet de vil oppnå ved å kjøpe ditt produkt

3x3 formelen for suksess

En video som skal prestere bra burde inneholde disse tre stegene og helst noen av underpunktene også.

Hook

Persona: Forklar hvem videoen er for

Kvalifisering: Hvorfor skal de se videre?

Nysgjerrighet: Skap en forventning du kan levere på.

Explainer

Hvilket problem løser du?

Hva er USP på produktet ditt?

Hva er resultatet ved å bruke produktet?

Call to Action

Hva må kunden gjøre for å kjøpe?

Kom med en solid garanti

Definer resultatet de vil oppnå ved å kjøpe ditt produkt

Kom igang

Markedspakke

Adfinity

Planleggingsmøte

Produksjon i deres lokaler

Grafikk og tilpasning

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Kom igang

Markedspakke

Adfinity

Planleggingsmøte

Produksjon i deres lokaler

Grafikk og tilpasning

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Kom igang

Markedspakke

Adfinity

Planleggingsmøte

Produksjon i deres lokaler

Grafikk og tilpasning

Etterarbeid og leveranse

Ta kontakt

Klar til å starte?

Ta kontakt for en prat hvor vi planlegger din produksjon

Klar til å starte?

Ta kontakt for en prat hvor vi planlegger din produksjon

Klar til å starte?

Ta kontakt for en prat hvor vi planlegger din produksjon

Hvordan fungerer AB-testing med video?

AB-testing fungerer ved at vi lager flere filmer i forskjellige varianter som vi da kan teste opp mot hverandre. Hvis vi har 5 filmer om et produkt kan man kjøre disse som annonser på sosiale medier og få verdifull data tilbake som kan vise at #3 presterer er den som best. Basert på den dataen kan du flytte mer av budsjettet over på film #3 og få mer effektive annonser til en lavere pris.

Steg 1 - Produksjon

Vi produserer 5 filmer som testet i plattformen med likt budsjett.

1

100kr

2

100kr

3

100kr

4

100kr

5

100kr

Steg 2 - Analyse

Analyser hvilke filmer som har gitt best resultater og flytt budsjettet dit.

1

14 klikk

2

21 klikk

3

133 klikk

4

45 klikk

5

70 klikk

Steg 3 - Resultater

På denne måten får du lavere kost per lead og mer ut av hver krone du bruker. Resultater målt i CPA:

1

14kr

2

4.76kr

3

0.75kr

4

2.22kr

5

1.42kr

Hvordan fungerer AB-testing med video?

AB-testing fungerer ved at vi lager flere filmer i forskjellige varianter som vi da kan teste opp mot hverandre. Hvis vi har 5 filmer om et produkt kan man kjøre disse som annonser på sosiale medier og få verdifull data tilbake som kan vise at #3 presterer er den som best. Basert på den dataen kan du flytte mer av budsjettet over på film #3 og få mer effektive annonser til en lavere pris.

Steg 1 - Produksjon

Vi produserer 5 filmer som testet i plattformen med likt budsjett.

1

100kr

2

100kr

3

100kr

4

100kr

5

100kr

Steg 2 - Analyse

Analyser hvilke filmer som har gitt best resultater og flytt budsjettet dit.

1

14 klikk

2

21 klikk

3

133 klikk

4

45 klikk

5

70 klikk

Steg 3 - Resultater

På denne måten får du lavere kost per lead og mer ut av hver krone du bruker. Resultater målt i CPA:

1

14kr

2

4.76kr

3

0.75kr

4

2.22kr

5

1.42kr

Hvordan fungerer AB-testing med video?

AB-testing fungerer ved at vi lager flere filmer i forskjellige varianter som vi da kan teste opp mot hverandre. Hvis vi har 5 filmer om et produkt kan man kjøre disse som annonser på sosiale medier og få verdifull data tilbake som kan vise at #3 presterer er den som best. Basert på den dataen kan du flytte mer av budsjettet over på film #3 og få mer effektive annonser til en lavere pris.

Steg 1 - Produksjon

Vi produserer 5 filmer som testet i plattformen med likt budsjett.

1

100kr

2

100kr

3

100kr

4

100kr

5

100kr

Steg 2 - Analyse

Analyser hvilke filmer som har gitt best resultater og flytt budsjettet dit.

1

14 klikk

2

21 klikk

3

133 klikk

4

45 klikk

5

70 klikk

Steg 3 - Resultater

På denne måten får du lavere kost per lead og mer ut av hver krone du bruker. Resultater målt i CPA:

1

14kr

2

4.76kr

3

0.75kr

4

2.22kr

5

1.42kr